Learner-centered teaching : five key changes to practice / Maryellen Weimer
Tipo de material: TextoSeries The Jossey-Bass higher and adult education seriesEditor: San Francisco : Jossey-Bass, 2002Edición: 1st edDescripción: xxv, 258 páginasTipo de contenido: texto Tipo de medio: no mediado Tipo de portador: volumenISBN: 0787956465Tema(s): PSICOLOGIA DEL APRENDIZAJE | ENSEÑANZA UNIVERSITARIAClasificación CDD: 378.12
Contenidos:
Lessons on learning -- What changes when teaching is learner-centered? The balance of power. The function of content. The role of the teacher. The responsibility for learning. The purpose and processes of evaluation -- Implementing the learner-centered approach. Responding to resistance. Taking a developmental approach. Making learner-centered teaching work.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | número de clasificación | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro General | Biblioteca Campus Santiago Vitacura | Colección General | 378.12 W422 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | 3560902024572 | ||
Libro General | Biblioteca Central | Colección Educación & Innovación | 378.12 W422 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | 3560900144785 | ||
Libro General | Biblioteca Central | Colección Educación & Innovación | 378.12 W422 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 2 | Disponible | 3560900201535 | ||
Libro General | Biblioteca Central | Colección Educación & Innovación | 378.12 W422 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 3 | Disponible | Donación Departamento de Física. | 3560900274184 |
Navegando Biblioteca Campus Santiago Vitacura Estantes, Ubicación: Colección General, Código de colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
378.05983 U58 La universidad chilena en los albores del siglo XX | 378.05983 U58 La universidad chilena en los albores del siglo XX | 378.05983 U58 La universidad chilena en los albores del siglo XX | 378.12 W422 Learner-centered teaching : five key changes to practice / | 378.1224 S464 2010 The teaching portfolio: | 378.166 E24 The official guide for GMAT | 378.17 A481 The practice of problem-based learning: |
Lessons on learning -- What changes when teaching is learner-centered? The balance of power. The function of content. The role of the teacher. The responsibility for learning. The purpose and processes of evaluation -- Implementing the learner-centered approach. Responding to resistance. Taking a developmental approach. Making learner-centered teaching work.