Learner-centered teaching : five key changes to practice / Maryellen Weimer
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Contenidos:
Lessons on learning -- What changes when teaching is learner-centered? The balance of power. The function of content. The role of the teacher. The responsibility for learning. The purpose and processes of evaluation -- Implementing the learner-centered approach. Responding to resistance. Taking a developmental approach. Making learner-centered teaching work.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | número de clasificación | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca Campus Santiago Vitacura | Colección General | 378.12 W422 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | 3560902024572 | ||
![]() |
Biblioteca Central | Colección Educación & Innovación | 378.12 W422 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | 3560900144785 | ||
![]() |
Biblioteca Central | Colección Educación & Innovación | 378.12 W422 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 2 | Disponible | 3560900201535 | ||
![]() |
Biblioteca Central | Colección Educación & Innovación | 378.12 W422 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 3 | Disponible | Donación Departamento de Física. | 3560900274184 |
Lessons on learning -- What changes when teaching is learner-centered? The balance of power. The function of content. The role of the teacher. The responsibility for learning. The purpose and processes of evaluation -- Implementing the learner-centered approach. Responding to resistance. Taking a developmental approach. Making learner-centered teaching work.