Science teachers' learning : enhancing opportunities, creating supportive contexts / Committee on Strengthening Science Education through a Teacher Learning Continuum ; Suzanne Wilson, Heidi Schweingruber, and Natalie Nielsen, editors ; Board on Science Education, Teacher Advisory Council, Division of Behavioral and Social Sciences and Education, the National Academies of Sciences, Engineering, Medicine.
Tipo de material: TextoEditor: Washington, DC : the National Academies Press, [2015]Descripción: xiv, 242 páginas : ilustracionesTipo de contenido: text Tipo de medio: unmediated Tipo de portador: volumeISBN: 0309380189 (paperback); 9780309380188 (paperback)Tema(s): CIENCIA -- ENSEÑANZA SECUNDARIA -- EE.UU | CIENCIA -- ENSEÑANZA ELEMENTAL -- EE.UUClasificación CDD: 372.4Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | número de clasificación | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro General | Biblioteca Central | Colección Educación & Innovación | 372.4 N277 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | 3560900239941 |
Navegando Biblioteca Central Estantes, Ubicación: Colección Educación & Innovación, Código de colección: Colección Educación & Innovación Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
371.953 T761 Content-based curriculum for high-ability learners / | 371.95335 A211 Using the Next Generation Science Standards with gifted and advanced learners / | 371.956 R658 Best practices in gifted education : | 372.4 N277 Science teachers' learning : | 372.7 S452 Faster isn't smarter : | 375.001 C737 Competencias y habilidades profesionales para universitarios / | 375.001 G491 Diseño, desarrollo e innovación del currículum / |