Science teachers' learning : enhancing opportunities, creating supportive contexts / Committee on Strengthening Science Education through a Teacher Learning Continuum ; Suzanne Wilson, Heidi Schweingruber, and Natalie Nielsen, editors ; Board on Science Education, Teacher Advisory Council, Division of Behavioral and Social Sciences and Education, the National Academies of Sciences, Engineering, Medicine.

Por: National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine (U.S.). Committee on Strengthening Science Education through a Teacher Learning ContinuumColaborador(es): Wilson, Suzanne M [editor.] | Schweingruber, Heidi A [editor.] | Nielsen, Natalie [editor.]Tipo de material: TextoTextoEditor: Washington, DC : the National Academies Press, [2015]Descripción: xiv, 242 páginas : ilustracionesTipo de contenido: text Tipo de medio: unmediated Tipo de portador: volumeISBN: 0309380189 (paperback); 9780309380188 (paperback)Tema(s): CIENCIA -- ENSEÑANZA SECUNDARIA -- EE.UU | CIENCIA -- ENSEÑANZA ELEMENTAL -- EE.UUClasificación CDD: 372.4
Lista(s) en las que aparece este ítem: COLECCION EDUCACION & INNOVACION
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección número de clasificación Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro General Libro General Biblioteca Central
Colección Educación & Innovación 372.4 N277 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible 3560900239941