Game coding complete Mike McShaffry
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | número de clasificación | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca Campus San Joaquín | Colección General | 794.81536 M175 2013 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | 3560902037061 | ||
![]() |
Biblioteca Campus San Joaquín | Colección General | 794.81536 M175 2013 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 2 | Disponible | 3560902037059 | ||
![]() |
Biblioteca Campus San Joaquín | Colección General | 794.81536 M175 2013 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 3 | Disponible | Donación Gianfranco Valentino | 3560900270216 |
Navegando Biblioteca Campus San Joaquín Estantes, Ubicación: Colección General, Código de colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
794.81526 S163 Rules of play : game design fundamentals / | 794.81526 S163 Rules of play : game design fundamentals / | 794.81536 G822 Game engine architecture | 794.81536 M175 2013 Game coding complete | 794.81536 M175 2013 Game coding complete | 794.81536 M175 2013 Game coding complete | 794.81536 N935 Game development essentials : |
Introduction. - Cap. 1 : What is game programming really like?. - Cap.2 : Whatþs un a game?. - Cap. 3 : Coding tidbits and style that saved me. - Cap. 4 : Building yuo game. - Cap. 5 : Game initialization and shutdown. - Cap. 6 : Game actors and component architecture. - Cap. 7 : Controlling the main loop. - Cap. 8 : Loanding and caching game data. - Cap. 9 : Programming input devices. - Cap. 10 : Use interface programming, - Cap.. 11 : Game event management. - Cap. 12 : Scripting with lua. - Cap. 13 : Game audio. - Cap. 14 : 3D graphics basics. - Cap. 15 : 3D vertex and pixel shaders. - Cap. 16 : 3D scenes. - Cap. 17 : collision and simple physics. - Cap. 18 : An introduction to game al. - Cap. 19 : Network programming for multiplayer games. - Cap. 20 : Introduction to multiprogramming. - Cap. 21 : A game of teapot wars!. - Cap. 22 : A simple game editor in C#. - Cap. 23 : Debugging and profiling yuor game. - Cap. 24 : Driving to the finish.
9