Design for Success: A Human-Centered Approach to Designing Successful Products and Systems / Rouse, William B.
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Contenidos:
1.- Introduction -- 2.- Design and measurement -- 3.- The naturalist phase -- 4.- The marketing phase -- 5.- The engineering phase -- 6.- The sales and service phase -- 7.- System evaluation -- 8.- Design of aiding -- 9.- Design of training -- 10.- Technology transition.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | número de clasificación | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras |
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Biblioteca Diseño de Productos | Colección General | 620.82 R863 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | 35609000843042 | ||
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Biblioteca Campus San Joaquín | Colección General | 620.82 R863 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | Factor humano | 3560902081564 |
1.- Introduction -- 2.- Design and measurement -- 3.- The naturalist phase -- 4.- The marketing phase -- 5.- The engineering phase -- 6.- The sales and service phase -- 7.- System evaluation -- 8.- Design of aiding -- 9.- Design of training -- 10.- Technology transition.
IDP-103 (Ingeniería en Diseño de Productos)
Asignatura: Factor Humano
Última actualización 18 de noviembre 2021