The marketing challenge for industrial companies: advanced concepts and practices

Por: Saavedra, Claudio A [,autor]Tipo de material: TextoTextoSeries Management for professionalsEditor: Switzerland : Springer, 2016Descripción: xxv, 423 páginasTipo de contenido: text Tipo de medio: unmediate Tipo de portador: volumeISBN: 9783319306094Tema(s): MARKETINGClasificación CDD: 658.8 Recursos en línea: VERSION DIGITAL
Contenidos:
1.-The fight against corporated autism in industrial companies -- 2.- Misinterpreting customer orientation -- 3.- A conceptual framework for understanding technical products -- 4.- Exploring industrial markets -- 5.- Industrial market segmentation -- 6.- Industrial product design -- 7.- Organizin an industrial company's marketing and sales departament -- 8.- The inidustrial sales force -- 9.- The distribution of technical products -- 10.- Industrial branding -- 1.- Pricing technical products -- 12.- Introducing new technical products into the market.-
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1.-The fight against corporated autism in industrial companies -- 2.- Misinterpreting customer orientation -- 3.- A conceptual framework for understanding technical products -- 4.- Exploring industrial markets -- 5.- Industrial market segmentation -- 6.- Industrial product design -- 7.- Organizin an industrial company's marketing and sales departament -- 8.- The inidustrial sales force -- 9.- The distribution of technical products -- 10.- Industrial branding -- 1.- Pricing technical products -- 12.- Introducing new technical products into the market.-

ICQ351
Asignatura: Marketing para la Industria Química.

Última actualización 25 de marzo de 2021